Perfektní průvodce světem, kde konektivita přetváří spotřebitele, spojení, obsah a obchodování.

 

Objevte s námi, jak se díky celosvětově se rozšiřujícímu propojení proměňuje chování 70 000 spotřebitelů v 57 zemích!

Kantar TNS představuje studii Connceted Life 2016-2017, která reprezentuje 90% celosvětového Online-obyvatelstva. 

 

Co Vám studie přinese?

Connected Life napomáhá porozumět, jak neustálá konektivita uživatelů digitálních a mobilních přístrojů proměňuje chování spotřebitelů v různých spotřebních kategoriích. 

Kombinace celkového pohledu a detailní analýzy relevantních Online a Offline Touchpointů v jednotlivých produktových kategoriích a cílových skupinách činní z Connected Life nepostradatelný nástroj úspěšného Integrovaného Marketingu.


Studie Vám odhalí klíčové obchodní otázky v propojeném světě!
Jak nejlépe využiji digitální kanály k posílení vztahu s mými zákazníky?